tiistai 19. kesäkuuta 2012

Prinsessa Ruusunen esittäytyy!

Hei,olen ryhmämme Nobarahime!

Eli tosiaan, kuulin tästä ryhmästä ryhmämme Märziltä ja halusin välittömästi mukaan. SH fani kun olen itsekkin. :D

Eli olen -92 syntynyt tyttö ja ollut Sound Horizon fani noin 1½ vuotta. Tutustuin Sound Horizoniin siskoni kautta (Eli ryhmän März).

Ja tästä minun pitikin infota. Luultavasti teemme asuja yhdessä, joten Mär varmaankin postailee minunkin puolestani ja minunkin etenemisiä samaan aikaan. (olen yleensä aika kiireinen ja hyvin laiska kirjoittaja joten syy on tämä)

En tiedä mitä kirjoittaa....hmm. Peruukki minulla on jo ennestään  joten siitä minun ei tarvitse huolehtia, muuta kuin hiukan muokata ja tehdä ne lettisysteemit sinne taakse.




"Ja sitä minunkin piti kysyä, aijotteko tehdä ne punamustat sulkamaskit?  minusta olisi hienoa jos kaikilla olisi sellaiset maskit." - terveisin ryhmänne März (en jaksanut kirjoittaa erikseen omalla käyttäjälläni, joten ilmoitin asian tässä samalla)

2 kommenttia:

  1. Miulla ja Sukkapuikolla ei ole vielä maskeja, enkä tiedä, miten saisimme väsättyä ne :''3 Mutta katsoo nyt, miten ehdimme ~ Jos joltakulta saisi höyheniä niitä varten (voidaan maksaa niistä sitten kyllä), niin varmasti saadaan tehtyä sitten. ^^

    VastaaPoista
  2. (Ja ihan tuli mieleen, että nuo tunnisteet on nyt yhdessä pötkössä, että erottelkaa ne pilkuin, niin niistä tulee omat taginsa :3)

    VastaaPoista