torstai 14. kesäkuuta 2012

Jallen tervehdys ja kruunuleikkejä

Toivon, että olette terveitä, sillä tämä oli tervehdys.

Elikkä pidemmittä puheitta saanen esittäytyä! Olen siis nickiltäni Jalle ja toimin tämän ryhmän Lumikkina, eli Snow Whitena, eli Schneewittcheninä ~ Pöllin hahmon jo viime Desuconissa (tosin pääni sisällä), mutta ei siitä sen enempiä. ^ww^

Mie kuulin Desucon 2012 aikoihin (ja ennen sitä(?)) että joku olisi järjestämässä Märchen ryhmäcossia, mutta koska sellaista ei kuulunut tai näkynyt netin ihmeellisessä maailmassa, niin mie kärsimättömänä päivää-paria myöhemmin tulin ja heitin juttua IRC-Galleriaan ja Anikiin, että tällaista sitten järkkäillään ensi vuoden, eli vuoden 2013, Desuconiin kesälle. :3

Olen siis ryhmän Schneewittchen, ja ainostaan mitä olen tähän mennessä saanut aikaan, on kruunu - Ilman maalausta tietysti, koska olen hidas, mutta rahapulman takia oikeastaan, hoitamaan sitä ~ Tässä onkin kuva sitten siitä. ^^



Noniin, nyt Jalle kiittää ja kumartaa ja saa päätökseen ensimmäisen entrynsä ~

5 kommenttia:

  1. ...paljon pinnejä tuon kiinnipysymiseen :D Hyvältä näyttää ^^

    //ekan kommentin varmistuksena: Olen Liva SH Kingdomista ja Khio Anikista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, terveterve ~ :3 Ja kiitos kaunis, yritän selvitä tuon kanssa ..~ XD

      Poista
  2. Joku on sentään täysillä jo tekemässä! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin olen heti in! >www<

      Poista
    2. Tosiaankin, olet hyvissä ajoin liikkeellä! Tuolla menolla ei pitäisi ainakaan kiire tulla. :'3

      Ja laita ihmeessä lisää kuvia kruunusta maalaamisen jälkeen!

      Poista