torstai 14. kesäkuuta 2012

Hakkis tässä hei!

Elikkäs, olen anikin puolella e_123, mutta tuttavallisemmin Hakkis. Varasin ryhmässä itselleni Aohigekon paikan.

Olen mukana, koska Nia (kihlattuni) on jo kauan haaveillut Elizabeth cossista ja kun kerroin tästä ryhmästä halusi hän ehdottomasti osallistua(= minä osallistun myös, koska olen hyvä puoliso. Wuh!)


Aohigeko on viehättävä hahmo, sillä on kaunis mekko ja sen tarinakin iskee. Kyllä kelpaa. En ole vielä aloittanut mitään, koska tein valintani vain hetkeä ennen lähetä napin painamista anikissa. Mutta kyllä tämä tästä. Kunhan saan kankaat ostettua, niin se on varmaan aika äkkiä tehtynä.

Minulla on vain yksi ongelma....

En tiedä tekisinkö mekosta valkoisen vai punaisen version! Molemmat on kivoja, vaikka tuo valko-vihreä miellyttää omaa silmää hiuakn enemmän. Onneksi tämä päätös on tehtävä vasta kankaita ostaessa, saan rauhassa keskittyä ensin kaavoittamiseen.


Tsemppiä kaikille cossien kanssa!

3 kommenttia:

  1. Oma vastaukseni on MOLEMMAT.
    Tai siis.. hmm.

    Punainen mekko sinänsä sopii kaikkiin yhteiskuviin (revenge jne), taas en ole nähnyt vielä valkoista mekkoa kenelläkään vielä.

    Vaikea päätös, kyllä!

    VastaaPoista
  2. Punainen mekko on tunnistettavampi, mutta nättejä molemmat. Katso kumpaan löytyisi paremmin kankaita sitten kun lähdetään ostoksille!

    VastaaPoista
  3. Sanon punainen, se kun tosiaan tunnetaan ehkä vähän paremmin ~ Kumpikin on hyvä päätös kuitenkin! ^^

    VastaaPoista