torstai 13. kesäkuuta 2013

NYT KÄVI NÄIN.

Peruukki tuli tänään, aamupäivällä kaikki meni kuin suunnitelusti. sain peruukkia muokattua yms.

mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Menin pilaamaan mun cossin takin niin, että sitä ei enään voi pelastaa, eikä aikaa tehdä uutta. (yrittänyt nyt pari tuntia tässä pelastaa). Mitä noihin kankaisiin se 80€ meni. (vitutus on suuri)


Eli jos tulee olemaan photoshootteja desun jälkeen, sinne voin tehdä uuden takin, koska kangastakin jäi sen verran.


Olen hyvin pahoillani... tulen kyllä hengaamaan teidän kanssanne ja keskustelemaan sitä sun tätä. Autan myös photoshootissa parhaani. 



Ei mennyt tämän desuconin cossit nyt ihan putkeen.


yritin parhaani ; _ ;






2 kommenttia:

  1. Voi kamalaa, tuo on oma painajaiseni aina cossien kanssa! Mitä sille takille tapahtui? óAò

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun tein tuon märzin kankaan niin, että ne raidat on kahdesta eri kankaasta. Tein niistä erikseen yhden kokonaisen kankaan. sitten ongelma tuli siitä että;

      Ompelin sitä kaulusta siinä, olin jo helvetin väsynyt ja aivopieruja sattui kokoajan (jouduin purkaamaan niiin monta kertaa.)
      Tuollainen kaulus mitä Märzillä on harvinaisen haastava minulle, koska sen kauluksen kuuluu olla suoraan keskellä mustaaraitaa siististi, keskellä asua. Taistelin eniten tuossa puvussa sen kauluksen kanssa.. valehtelematta ainakin 3 tuntia. Sitten tyhmyyttäni leikkasin sen kaula aukon niin, että se kaulaaukon suu autto oli aivan liian alhaalla ja kaiken lisäksi vinossa...( kaulukselle aukko oli myös aivan liian iso) siinä pelastettuani ja jälleen purattuani ompeleita, mun raidat alko purkautumaan (olisi pitänyt vetää kaikki raidatkin siis uudestaan). Päätin sitten tuossa illalla, että lopettaisin suosiolla, koska ei ollut aikaa enään jäljellä. Kyllä vatutus on suuri.

      Pahoittelut jos tekstistä ei saannut selvää... olen maailman huonoin selittäjä.

      Poista